" Duhai pengemis cinta Ilahi, duhai perindu syahid abadi... Ketenangan itu milik hati-hati hambaNya yang beriman agar bercambah benih hikmah dalam perlakuan... Orang yang banyak menderita, jiwanya akan perkasa & orang yang ditimpa kesusahan akan selalu mengingati ALLAH s.w.t... Bertuahlah apabila iman diuji kerana jika sabar & tabah menghadapinya, pasti ada kemenangan yang menanti..."


.:SAHABAT SEPERJUANGAN:.

Saturday, November 20, 2010

diari: LUAHAN RASA...

assalamualaikum....
ermm, x salah untukku meluahkn sedikit rse pd blogku sndry...lg 2 ari spm bkl menanti dengn mulenye paper bm terlbh dhulu.. aku tkut bgaimna dgn spmku. alhamdulillah upsr dan pmrku mendpt result yg bek. adkh ushaku slme ini sudh ckup... apbila aku mliht temn2ku stdy terse dry ini sungguh rndh krn mereka lbh kuat stdy berbndingku. nmun, aku selalu ingtkn pd dry bhwa jg takut tp yakinla pd Allah yg akan membn2 kte nnty. aku tahu aku byk wat salah dan dosa. aku tkut andai dosa2 terdhulu mnjdi kifarat pdku yg terbntuknya hijb antraku dan Allah... Ya Allah, hanya pdMu tmptku berserh diri dan bermohon. Engkau peliharalah iman dan agamaku...sesungguhnya sgla keputusan yg lbh agung adlh drMu YANG MAHA PENGASIH, PENYAYANG... amiin..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...